Volvo Cars jest coraz bardziej zainteresowane internetowymi metodami sprzedaży. Aby pozyskać nowych klientów i rozwijać bezpośrednie z nimi relacje, Volvo Cars Tech Fund kupiło udziały w carwow.
Carwow to niezwykle popularna platforma działająca na terenie Wielkiej Brytanii, Niemiec i Hiszpanii. Umożliwia ona zakup nowych jak i używanych pojazdów online. Od tej pory, Volvo będzie miało wgląd na sposoby sprzedaży i tworzenie treści, co przyśpieszy przejście na relacje czysto internetowe.
Platformy sprzedaży innych firm odgrywają kluczową rolę w każdej branży konsumenckiej, w tej konkurencyjnej branży, w której działa Volvo Cars. Byliśmy jednym z pierwszych producentów samochodów, którzy zdecydowali się przejść na sprzedaż online, a dzięki temu strategicznemu partnerstwu będziemy uczyć się i zdobywać wgląd w zachowania zakupowe w Internecie. Nasza współpraca z carwow pomoże nam i naszym partnerom detalicznym zwiększyć sprzedaż i osiągnąć nasz cel, jakim jest sprzedaż około połowy naszych wolumenów online do 2025 roku.
Lex Kerssemakers, dyrektor handlowy w Volvo Cars
Aby porozumiewać się z klientami bez pośredników, Volvo Cars tworzy prosty i intuicyjny sposób zamawiania samochodów oraz dodatkowych usług przez sklep internetowy volvocars.com. Cechy charakterystyczne to przejrzyste ceny, kompletne informacje o produktach i konkretne terminy dostaw.
Volvo Cars i carwow mają te same ambicje: sprawić, by kupowanie samochodu przez Internet było łatwe i bezproblemowe oraz pomóc konsumentom w przejściu na samochody elektryczne. Nasza inwestycja w carwow jest dobrym przykładem tego, jak fundusz Volvo Cars Tech Fund ma wspierać ogólny kierunek strategiczny firmy.
Alexander Petrofski, szef Volvo Cars Tech Fund
źródło: www.volvocars.com