W ramach kampanii starano się uświadomić użytkowników dróg, że w momencie gdy ktoś ginie, wszelkie wymówki tracą na znaczeniu. Zatem apelujemy do wszystkich kierowców i pieszych, abyśmy skupili się na drodze zamiast bawić się telefonami. Zamiast jechać komuś na zderzaku, zachowajmy odległość. Jeśli słyszymy syreny pogotowia, stwórzmy korytarz życia. Jeśli widzimy pieszego przy przejściu, zwolnijmy. Stracimy na trasie najwyżej minutę, ale być może uratujemy komuś życie.
Przy okazji kampanii drukowano i rozsyłano ulotki do placówek edukacyjnych, ośrodków kształcenia kierowców i doskonalenia nazwy. Ich pełen tekst znajdziesz poniżej.
źródło: www.gov.pl
Światowy sukces najmniejszego z gamy samochodów Volvo, w pełni zelektryfikowanego modelu EX30. Model został zaprezentowany…
Pociski artyleryjskie, moździerze i granaty: z takimi wspomnieniami wojennej przeszłości można się spotkać podczas budowy…
W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 12,5 tys. samochodów Volvo, co zwiększyło udział firmy w rynku…
Idąc z duchem trwającej obecnie transformacji w kierunku bycia producentem wyłącznie samochodów elektrycznych do 2030…
Aż 215 km - tyle wyniesie łączna długość odcinków dróg, na które w tym roku…
MPV (Multi Purpose Vehicle) to samochód wielofunkcyjny, który w zależności od aranżacji wnętrza może pełnić…