Aktualne logo zostało zaprojektowane z minimalistycznym zacięciem, upraszczając i zachowując przekaz wizualny. Zachowano pierwotne odniesienie do znaku Marsa, rzymskiego boga wojny, który symbolizuje męskość i zaciętość marki Volvo. Dodatkowo ten sam znak w świecie chemików jest uznawany za symbolem żelaza, który w tym przypadku odnosi się do rewelacyjnej jakości skandynawskiej stali.
Ważne jest także pochodzenie logotypu marki. Słowo „volvo” wywodzi się z łaciny i posiada wiele znaczeń odnoszących się do szeroko rozumianego ruchu, takich jak „toczyć” „wirować”, „obracać”. Zostało ono wybrane także ze względu na łatwy zapis oraz wymowę, co znacząco upraszcza międzynarodowy marketing.
źródła: www.volvocars.com
www.logopedia.com
Światowy sukces najmniejszego z gamy samochodów Volvo, w pełni zelektryfikowanego modelu EX30. Model został zaprezentowany…
Pociski artyleryjskie, moździerze i granaty: z takimi wspomnieniami wojennej przeszłości można się spotkać podczas budowy…
W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 12,5 tys. samochodów Volvo, co zwiększyło udział firmy w rynku…
Idąc z duchem trwającej obecnie transformacji w kierunku bycia producentem wyłącznie samochodów elektrycznych do 2030…
Aż 215 km - tyle wyniesie łączna długość odcinków dróg, na które w tym roku…
MPV (Multi Purpose Vehicle) to samochód wielofunkcyjny, który w zależności od aranżacji wnętrza może pełnić…