Tunel TS-26 ma mieć ostatecznie długość 2 300 metrów. Jest wykonywany przy pomocy austriackiej metody NATM, która skupia się na wykorzystywaniu efektu samonośności górotworu. Wykonawca w tym przypadku musi się skupić na wykonaniu wyłomu i wykorzystaniu naturalnych rozkładów naprężeń.
Natomiast krótszy odcinek TS-32 ma mieć finalnie 320 metrów długości. Jest wykonywany prostszą techniką CUT&COVER, czyli pracą w otwartym wykopie, który później zostaje zadaszony.
Oba odcinki mają zostać ukończone i oddane do użytku w drugiej połowie 2023 roku.
źródło: www.gov.pl
Światowy sukces najmniejszego z gamy samochodów Volvo, w pełni zelektryfikowanego modelu EX30. Model został zaprezentowany…
Pociski artyleryjskie, moździerze i granaty: z takimi wspomnieniami wojennej przeszłości można się spotkać podczas budowy…
W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 12,5 tys. samochodów Volvo, co zwiększyło udział firmy w rynku…
Idąc z duchem trwającej obecnie transformacji w kierunku bycia producentem wyłącznie samochodów elektrycznych do 2030…
Aż 215 km - tyle wyniesie łączna długość odcinków dróg, na które w tym roku…
MPV (Multi Purpose Vehicle) to samochód wielofunkcyjny, który w zależności od aranżacji wnętrza może pełnić…