Badanie było skierowane do osób zarządzających stacjami dealerskimi, którzy oceniali swoje zadowolenie. Łącznie uzyskano 395 ankiet od dealerów, którzy oceniali relację z importerami na trzech płaszczyznach:
Na pierwszych miejscach TOP 15 uplasowała się Toyota, Lexus oraz Volvo Cars. Na trzech ostatnich miejscach znajdziemy firmy: Hyundai, SEAT oraz Volkswagen.
Volvo Car Poland to firma, która przykłada ogromną wagę współpracy z dealerami. Od kilku lat zajmujemy czołowe miejsca w tym badaniu. Przez okres pandemii udało nam się przeprowadzić naszą firmę i naszych dealerów suchą stopą. Gdy rynek spadał niemal o jedną czwartą, nasza sprzedaż pozostała na niemal identycznym poziomie jak przed pandemią. Mamy określoną wizję dokąd zmierzamy jako marka. Dajemy poczucie bezpieczeństwa nie tylko naszym klientom, ale także partnerom biznesowym.
Emil Dembiński, prezes Volvo Car Poland.
źródło: www.volvocars.com
Światowy sukces najmniejszego z gamy samochodów Volvo, w pełni zelektryfikowanego modelu EX30. Model został zaprezentowany…
Pociski artyleryjskie, moździerze i granaty: z takimi wspomnieniami wojennej przeszłości można się spotkać podczas budowy…
W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 12,5 tys. samochodów Volvo, co zwiększyło udział firmy w rynku…
Idąc z duchem trwającej obecnie transformacji w kierunku bycia producentem wyłącznie samochodów elektrycznych do 2030…
Aż 215 km - tyle wyniesie łączna długość odcinków dróg, na które w tym roku…
MPV (Multi Purpose Vehicle) to samochód wielofunkcyjny, który w zależności od aranżacji wnętrza może pełnić…