Dzięki zwiększeniu popularności Volva w Chinach, gdzie sprzedaż wzrosła o 117%, oraz nieustającym popycie w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych, firma Volvo Cars zanotowała najwyższą sprzedaż w historii w pierwszym kwartale, który wyniosła dokładnie 40,8%.
Szczególnie cieszy globalny wzrost sprzedaży hybryd oraz samochodów w pełni elektrycznych, które stanowią niemal 1/3 całości sprzedanych samochodów w ok. 100 krajach. Natomiast biorąc pod lupę sam rynek europejski, dane te cieszą jeszcze bardziej, ponieważ samochody typu Recharge zostały wybrane przez 39% kupujących. Natomiast Chińczycy najczęściej decydowali się na zakup limuzyny S90, którą produkują ich własne fabryki w Chengdu i Daqing. Statystyki sprzedaży wykazują ponad 45 tysięcy sprzedanych samochodów Volva.
Volvo Cars doskonale dostosowała się do nieborzystych warunków pandemicznych, w których zapotrzebowanie na własny środek transportu wciąż wzrasta. Na zamknięcie salonów samochodowych firma odpowiedziała skupieniem się na sprzedaży internetowej pojazdów, która także przyczyniła się do komercyjnego sukcesu w tym roku.
źródło: www.volvocars.pl
Światowy sukces najmniejszego z gamy samochodów Volvo, w pełni zelektryfikowanego modelu EX30. Model został zaprezentowany…
Pociski artyleryjskie, moździerze i granaty: z takimi wspomnieniami wojennej przeszłości można się spotkać podczas budowy…
W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 12,5 tys. samochodów Volvo, co zwiększyło udział firmy w rynku…
Idąc z duchem trwającej obecnie transformacji w kierunku bycia producentem wyłącznie samochodów elektrycznych do 2030…
Aż 215 km - tyle wyniesie łączna długość odcinków dróg, na które w tym roku…
MPV (Multi Purpose Vehicle) to samochód wielofunkcyjny, który w zależności od aranżacji wnętrza może pełnić…