Komisja ma prawo przebadać pojazd w laboratorium lub na drodze i doszukać się rozbieżności między przepisami dotyczącymi homologacji pojazdu a jego stanem faktycznym. W ostateczności może wycofać pojazd z całej Unii Europejskiej i nałożyć wspomnianą karę.
Ważnym jest, że do tej pory były za to odpowiedzialne instytucje państwowe.
Nowe przepisy dotyczą producentów ich przedstawicieli, importerów, dystrybutorów oraz instytucje, których zadaniem jest dopuszczenie do ruchu nowych pojazdów.
Musimy także zaakceptować fakt, że będą nadzorowane także pojazdy już wprowadzone do obrotu. Zatem wszystkie państwa Unii Europejskiej będą zobowiązane do regularnego analizowania swoich pojazdów
Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo
Światowy sukces najmniejszego z gamy samochodów Volvo, w pełni zelektryfikowanego modelu EX30. Model został zaprezentowany…
Pociski artyleryjskie, moździerze i granaty: z takimi wspomnieniami wojennej przeszłości można się spotkać podczas budowy…
W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 12,5 tys. samochodów Volvo, co zwiększyło udział firmy w rynku…
Idąc z duchem trwającej obecnie transformacji w kierunku bycia producentem wyłącznie samochodów elektrycznych do 2030…
Aż 215 km - tyle wyniesie łączna długość odcinków dróg, na które w tym roku…
MPV (Multi Purpose Vehicle) to samochód wielofunkcyjny, który w zależności od aranżacji wnętrza może pełnić…